Jak se připravit na home office

Opět se většina národa ocitá doma na home office. Pokud jste si nestihli připravit domácí kancelář v první vlně, pusťte se do toho teď.

10 Home Office Ideas That Will Make You Want to Work All Day | Real Simple

 

Spolehlivý notebook

Většina profesí, která vykonává práci doma, potřebuje ke své práci kvalitní a spolehlivý notebook. Proto pokud se vám ten váš zrovna pokazil nebo starý notebook už neodpovídá žádaným standardům a firemní notebook nemáte k dispozici, nastal ten správný čas na pořízení nového. Už dávno neplatí, že levné notebooky = špatné notebooky. I výkonný a vysoce kvalitní zařízení může být levné. Stačí správně hledat. Často se jedná o vybalené zboží, které je vystavováno na prodejnách či vrácené zboží nebo zboží s poškozeným obalem. U takových produktů můžeme počítat s plnou kvalitou, většinou plně bez vady. Levné notebooky nabízí například stránka Diskontní nákupy.

Kvalitní stůl

Nepodceňujte výběr stolu. Samozřejmě, že poslouží i kuchyňský stůl, ale pokud máte možnost, vyberte stůl speciálně pro vaši práci. Záleží samozřejmě jen na vás, co upřednostňujete. Někdo volí obyčejnou čistou desku, jiný dává přednost stolům s vestavěnými organizéry či šuplíky. Velmi dobrou volbou jsou stoly polohovací, které vám umožňují naklonit desku do úhlu, který vám vyhovuje. Pokud už stůl máte, obyčejný rovný, ale přáli byste si lehký sklon desky pod notebookem, docílíte ho podložkou pod notebook. Buď obyčejnou nebo rovnou s větrákem 

Pohodlná židle

Nezapomínejte, že na této židli pravděpodobně strávíte hodně času. Proto by měla být židle opravdu pohodlná, spolehlivá, neměla by se zbytečně kývat a vrzat. Někomu vyhovuje i obyčejná židle, pro dlouhé sezení u počítače je však vhodné zvolit nějakou speciální ergonomicky tvarovanou s polstrováním. Před její koupí si ověřte, zda má výšku odpovídající vašim potřebám, případně jestli je polohovatelná.

Organizace (ne)pořádku

Pokud už máte židli, stůl i notebook, pak je skvělý čas zorganizovat si věci, které se jen tak povalují na stole. Nebojte se organizérů na dokumenty, pořiďte si lepící papírky či nástěnku, která vám bude pomáhat dodržovat všechny termíny a mít přehled o úkolech. Základem je kelímek na tužky a psací potřeby, během důležitých hovorů nechcete hledat papír a tužku pro zapsání telefonního čísla nebo důležitých informací, na to musíte být připraveni předem.

Uvidíte, že s novým vybavením či organizací vašeho pracovního prostoru přijde i nová motivace k práci.

 

Chcete zde publikovat článek, nebo získat zpětný odkaz?

Kontaktujte nás e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.